Kantoormeubelen leverancier
Welkom bij kantoorinrichters.nl
Tof dat u op onze landingspagina kantoormeubelen leverancier bent uitgekomen. Kantoorinrichters.nl is onderdeel van EM Kantoorsystemen BV en heeft al meer dan 35 jaar ervaring met het inrichten van kantoren en bedrijven. Wij adviseren u graag over u nieuwe kantoorinrichting, wij maken graag een afspraak met u om dit te bespreken tijdens een persoonlijk gesprek.
Wat mag u verwachten?
Wij gaan eerst eens goed naar u luisteren, welke wensen heeft u voor uw nieuwe kantoorinrichting, welke eisen heeft u bijvoorbeeld op het gebied van gezond werken, duurzaamheid, huisstijl, uitstraling. Zo lopen we eerst uw wensen lijst door. Daarna zullen we samen inventariseren welke producten u nodig heeft, en daarmee zullen we een ontwerpplan voor u gaan maken, zodat u zelf kunt zien hoe u nieuwe kantoorinrichting eruit gaat zien.
Ontwerpplan
Onze eigen interieur specialisten maken zelf het ontwerp met pCon OFML van EasternGraphics. Een DWG bestand is het startpunt om de kantoorruimte 1 op 1 over te nemen om alle maten exact gelijk te krijgen. Daarna kan de indeling starten, gecombineerd met de juiste kantoormeubelen en materialen / kleuren. Als de indeling klopt en aan alle normeringen voldoet gaan we dit renderen. Renderen is het maken van een realistisch plaatje van de ruimte.
Presenteren ontwerp en offerte
De presentatie kunnen we in onze showroom in Leerdam geven, of bij u op locatie. De tekeningen, indelingen en kleuren worden gepresenteerd en toegelicht. Een offerte voorstel is gebaseerd op het ontwerp wat ook besproken en toegelicht wordt.
Projectbegeleiding- Levering
Alles afstemmen op uw wensen. Een datum waarop de medewerkers weer in de nieuwe werkomgeving moeten starten is essentieel. Het meubilair bestellen we altijd zo snel mogelijk nadat het akkoord binnen is. Een korte tijd daarna ontvangen wij orderbevestigingen van de fabrikanten met de leverindicatie. Als deze binnen zijn maken we de planning met ons montage team.
Montage
De monteurs werken volgens de tekeningen die vooraf besproken zijn. We leveren alles schoon en opgeruimd op. Het verpakkingsafval dat overblijft nemen wij netjes mee.
Uitleg – Eindresultaat- nazorg
Een korte periode nadat de nieuwe kantoorinrichting in gebruik genomen is, komen wij langs om de reacties en feedback te bespreken. Ook leggen we de gebruikers uit hoe hun bureaustoel werkt. ( zitinstructie ) In overleg maken we graag foto’s als referentie materiaal.
In de jaren daarna staan wij klaar om aanvullende producten na te leveren.
Maak een afspraak
Wij hopen dat u een goede indruk heeft van onze werkwijze? Kijk nog rustig even rond op onze website en bekijk onze referenties.
Overtuigd vult u dan even het contactformulier in of klik op de banner “afspraak maken”